Vše o nákupu
Výběr zboží a vložení do košíku
Zde naleznete dokument s přehledem nejčastějších dotazů a jejich odpovědí.
Doprava po ČR:
GLSTyp doručení | Cena objednávky do 1499Kč | Cena objednávky nad 1500Kč |
GLS - doručení na adresu nebo GLS Parcel Shop | 120Kč | ZDARMA |
Česká pošta
Typ doručení | Cena objednávky do 1499Kč | Cena objednávky nad 1500Kč |
Balík do ruky | 120Kč | ZDARMA |
Osobní odběr
Typ doručení | Cena objednávky do 1499Kč | Cena objednávky nad 1500Kč |
Osobní odběr | ZDARMA | ZDARMA |
Po-Pá od 9:00-11:30, 12:30-17:00 , Vyzvednutí je možné po vyzvání na email a telefon. Zboží nevyzvedávejte bez předchozího upozornění, nebude připraveno. Úložní doba je 14 dní. Po uplynutí této úložní doby bude objednávka zrušena. K vyzvednutí na adrese: worksafety.cz, Královská cesta 147, Kolín - odkaz na mapy ZDE.
Paletová přeprava - 1000 Kč
Platba pro ČR:
Typ Platby | Cena objednávky do 3999Kč | Cena objednávky nad 4000Kč |
Dobírka (platba kartou lze pouze u GLS) | 30Kč | ZDARMA |
Předem - proforma faktury | ZDARMA | ZDARMA |
Doprava na Slovensko:
GLSTyp doručení | Cena objednávky do 149,9 EUR | Cena objednávky nad 150 EUR |
GLS - doručení na adresu | 8 EUR | ZDARMA |
Platba pro Slovensko:
Typ Platby | Cena objednávky do 149,9 EUR | Cena objednávky nad 150 EUR |
Dobírka (u GLS lze platit kartou) | 2.2 EUR | ZDARMA |
Předem - proforma faktury | ZDARMA | ZDARMA |
PLATBA PLATEBNÍ KARTOU/BANKOVNÍM PŘEVODEM
Poskytovatel platební brány je společnost ComGate Payments, a.s.
Platební brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro.
Zde naleznete základní vysvětlení průběhu platby kartou.
Platební brána umožňuje využívat online platby i standardní bankovní převody.
Zde naleznete základní vysvětlení průběhu platby bankovním převodem.
Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
TERMÍNY DODÁNÍ
na dotaz - zboží není skladem a termín bude sdělen ihned jakmile ho zjistíme u výrobce / dodavatele
skladem - zboží máme fyzicky skladem a expedujeme ihned, při přijetí objednávky do 12:00 - dodání do 24 hodin
do 3 dnů - zboží je skladem u dodavatele /výrobce
do 7 dnů - zboží je skladem u dodavatele / výrobce
do 14 dnů- zboží je skladem u dodavatele / výrobce
do 3 týdnů - zboží je skladem u dodavatele / výrobce
do 30 dnů - zboží je skladem u dodavatele / výrobce
na objednávku - jedná se o specifické zboží na objednávku, o dodací době Vás budeme informovat
momentálně nedostupné - zboží je vyprodané a momentálně není k dispozici
již nedostupné - zboží je vyprodané a už se nebude vyrábět
neznámá - zboží je na dotaz
Termíny dodání jsou uvedeny v pracovních dnech po ČR.
Dodací doba je závislá na vytíženosti Vámi vybrané přepravní společnosti. Standardní čas doručení je od 8 do 18 hodin (dle vybraného dopravce a také tras jednotlivých kurýrů). Případné zpoždění Vaší objednávky během přepravy nejsme schopni ovlivnit. Také není možné stanovit předem přesný čas doručení zásilky, to je již na přepravních společnostech.
REKLAMACE A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Při přebírání zásilky věnujte mimořádnou pozornost vnějšímu obalu zásilky! Pokud je obal poškozen a došlo tím k mechanickému poškození zboží, jde o zavinění na straně přepravce. Za tyto vady neručíme. V případě jakékoliv nesrovnalosti zásilku reklamujte u dopravce ihned při převzetí nebo nejpozději do dvou pracovních dnů po dodání zásilky (pokud nereklamujete ihned při převzetí, schovejte si pro reklamaci u dopravce celý obal včetně výplní).
Při nakupování v e-shopu www.worksafety.cz máte právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez známek opotřebování, v původním obalu. Pro tento případ, prosím přiložte vyplněný dokument Odstoupení od smlouvy, ke stažení níže.
Reklamace výrobku v záruce (záruční lhůta je uvedena na obalu zboží) - záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným skladováním a používáním.
Postup při vrácení zboží nebo reklamaci:
O vrácení nepoužitého zboží nebo o reklamaci nás informujte e-mailem na adrese sklad@pavouci.cz.
Nebo rovnou zašlete doporučeně na níže uvedenou adresu spolu s Reklamačním protokolem, který je potřeba pro vyřízení reklamace a který naleznete níže ke stažení.
Zboží vraťte buď fyzickým dodáním do provozovny prodávajícího na adrese PAVOUCI s.r.o., Královská cesta 147, 280 02 Kolín 4, Tel: +420 775 570 232 , nebo odesláním zboží doporučeně na stejnou adresu.
UPOZORNĚNÍ: zboží odeslané zpět na dobírku nebude prodávajícím převzato a naopak bude kupujícímu vráceno na jeho náklady zpět.
Podle zákona musí být reklamace vyřízena do 30 dnů od uplatnění. Snažíme se však, abychom tuto lhůtu co nejvíce zkrátili. NEZAPOMEŇTE PŘILOŽIT DO BALÍKU VYPLNĚNÝ REKLAMAČNÍ PROTOKOL nebo ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, viz níže.