Děkujeme za váš zájem o Black Week! Aktuálně se plně věnujeme vyřizování objednávek, proto nemusíme stíhat odpovídat na telefonáty. Prosíme, napište nám e-mail, odpovíme, jakmile to bude možné.

FAQ

Vše, co jste chtěli vědět o nákupu a dalších podmínkách, zde jsou odpovědi.

  1. Lze na kamenné prodejně platit kartou?
    • Ano, na kamenné prodejně i v e-shopu lze platit kartou.
  1. Jaké jsou podmínky pro reklamaci, výměnu či vrácení zboží?
    • Jak postupovat a další informace, naleznete v sekci „Vše o nákupu“.
  1. Poskytujete nějaké možnosti slevy?
    • Pokud u nás nakupujete poprvé a registrovali jste se v našem e-shopu, obdržíte uvítací slevu v hodnotě „100 Kč“. Jako dárek od nás k Vašemu svátku, Vám zašleme slevový kód v hodnotě „200 Kč“ na nákup zboží v e-shopu.
    • V případě nákupu v hodnotě řádu deseti tisíc a výše, kontaktujte nás na info@pavouci.cz a zpracujeme pro Vás individuální nabídku.
  1. Nepřišel Vám žádný slevový kód i když jste postupovali při registraci správně?
    • Prosíme, nejprve projděte v emailové schránce záložku „hromadné“ nebo „SPAM“, velice často zde email s kódem končí.
    • Pokud jste i přesto svůj slevový kód nenalezli, kontaktujte nás na info@pavouci.cz.
  1. Jak mohu uplatnit slevový kód?
    • Slevové kódy a vouchery se zadávají v košíku, pod seznamem produktů vlevo. Velké oranžové tlačítko „Zadat slevový kupón“.
  1. Jak správně vybrat velikost oblečení či bot?
    • U většiny oblečení či bot, naleznete velikostní tabulku v záložce „Ke stažení“. Pokud jste ji nenalezli, neváhejte nás s dotazem kontaktovat na info@pavouci.cz.
  1. Jaká jsou možnosti a ceny dopravy po ČR?
    • Při nákupu nad 1.500 Kč je doprava zdarma, vyjma zásilek s nadrozměrnou velikostí (na tuto informaci budete upozorněni v popisu zboží).
    • Při zvolení GLS – doručení na adresu nebo Parcel Shop je cena dopravy 120 Kč.
    • Při zvolení České pošty – doručení do ruky nebo na vybranou poštu je cena dopravy 120 Kč.
    • Osobní odběr – na prodejně v Kolíně, je zdarma. Vyzvednutí zásilky je možné až po zaslání informačního emailu či SMS. Prosíme, nevyzvedávejte si svou zásilku bez předchozí výzvy. Vaše zásilka nebude připravena!
  1. Jaká je cena dopravy do SK?
    • Při nákupu na 150 euro je doprava zdarma, vyjma zásilek s nadrozměrnou velikostí.
    • GLS kurýr – doručení na adresu je cena 8 euro.
  1. Je možné zásilku zaslat do jiné země, než je zmíněno výše?
    • Ano, zásilku je možné poslat takřka kamkoliv skrze GLS. Cena této dopravy je dle kalkulace od dopravce.
  1. Mohu dostat zboží na fakturu se splatností?
    • Ano, jen pro ověřené zákazníky a musíte splňovat následující podmínky:
      • Registrace v internetovém obchodě.
      • Uskutečnění dvou a více objednávek v našem e-shopu.
    • Pokud jste splnili předchozí body, je možné Vám zaslat zboží s fakturou, které má čtrnácti denní splatnost.
  1. Provádíte revize na vybavení, které u vás zakoupím?
    • Ano, provádíme vstupní i pravidelné revize OOPP.
    • Pokud chcete vědět více k revizím, prosím kontaktujte Mgr. Elišku Jirkovou na jirkova@pavouci.cz nebo na +420 777 045 906.

 

Pokud jste zde nenalezli odpověď na Váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat na info@pavouci.cz nebo na +420 773 606 630.