Změna dopravy a platby
GLS nedoručuje na výdejní místa, upřednostněná platba = platba kartou!
Milí zákazníci,
náš dopravce, GLS, zrušil doručovaní balíčků na výdejní místa. A to z důvodu uzavření některých prodejen. GLS tak doručuje pouze přímo zákazníkům na adresu! GLS se také snaží omezit platby v hotovosti, tedy dobírky. V tomto čase se doporučuje platit online nebo kartou!
S ohledem na bezpečnost jsme až do odvolání zrušili na e-shopu možnost nákupu na dobírku! Prosím využijte platbu kartou online nebo platbu předem na proforma fakturu.
Díky za pochopení!
GLS Czech Republic: Pomozte nám chránit zdraví našich kurýrů!
Dodržujte Desatero zodpovědného příjemce balíku
1. Objednávejte jen nutně potřebné zboží a svoje objednávky kumulujte.
2. Zboží plaťte předem.
3. V případě karantény využijte možnost doručení na libovolnou alternativní adresu, např. členů rodiny, kteří vás zásobují.
4. Výdejní místa jsou riziková – cestujete a dochází zde ke kumulaci lidí.
5. Pokud jste v karanténě, informujte o tom kurýra ještě před příjezdem, aby mohl postupovat s maximální obezřetností.
6. Před příjezdem kurýra si umyjte a dezinfikujte ruce, vezměte si roušku.
7. Připravte se na přijetí balíku distančním způsobem – rozmyslete se, kam vám může kurýr balíček položit. Kurýr poté odstoupí a nechá Vás v klidu zkontrolovat neporušenost obalu.
8. Nevyžadujte svůj podpis ve skeneru kurýra – stačí nám příjmení přebírajícího.
9. Pokud je vám zaslán balík na dobírku, použijte při částce do 500 Kč výhradně bezkontaktní kartu, při vyšší částce mějte připravenu přesnou hotovost.
10. Balík rozbalujte mimo obytnou místnost s nasazenou rouškou, obaly ihned odstraňte do kontejneru a na závěr si umyjte a dezinfukujte ruce.